Boston Globe Website Falls for Satirical Paul Krugman Bankruptcy Story

Posted by on Mar 11, 2013 at 11:20 am

The Daily Currant fooled plenty of media imbeciles last month when they “reported” that Sarah Palin planned to sign on with Al Jazeera. This time around they managed to bamboozle the website that is home to the Boston Globe, which ironically is owned by the New York Times, home of Paul Krugman.

Do these papers even bother to check this stuff? Where are their layers of fact-checkers and editors to vet these stories?

This has been up now for four days.

Here’s the original.

Tags: ,

Comments are closed.