Al Gore’s Oil-Fueled Al-Jazeera Deal Follows A String Of Green Energy Fiascos

Posted by on Jan 09, 2013 at 7:26 am
goracle

Al-Jazeera, the anti-Israeli network funded by Qatar, closed a deal with the struggling left-wing cable station Current TV founded by Al Gore which gives the them access to 40 million U.S. homes. Unfortunately for Mr. Gore, the purchase wasn’t consummated until January 2nd, depriving him of success in his efforts to beat the clock on an estimated $100 million payback before higher tax rates kicked in on January 1.

That number of household connections would have been 12.5 million higher had it not been for an immediate decision by Time Warner Cable not to show Al-Jazeera programing on its system. The company issued a statement that “Our agreement with Current has been terminated and will no longer be carrying the service. We are removing the service as quickly as possible.”

Full story.

Comments are closed.